Види ГБО

перше покоління

Системи з вакуумним керуванням і механічним дозатором газу, які встановлюють на бензинові карбюраторні і прості інжекторні автомобілі. У першому поколінні використовуються як вакуумні, так і електронні газові редуктора. Без лямбда-зонда.

плюси

мінуси

опис

Це традиційні пристрої зі змішувачем газу. Принципова відмінність вакуумного редуктора від електронного полягає в запірному елементі розвантажувальної камери: в вакуумному цю функцію виконує вакуумна мембрана до якої подається розрідження від впускного колектора:

друге покоління

Механические системы, дополненные электронным дозирующим устройством, работающим по принципу обратной связи с датчиком содержания кислорода.

плюси

мінуси

Опис

Встановлюються на автомобілі, оснащені інжекторним двигуном, з лямбда-зондом і нейтралізатором і каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів ( "каталізатором"). Це традиційні пристрої зі змішувачем газу, додатково оснащені дозаторами газу.

Для підтримки правильного складу газо-повітряної суміші Лямбда-контролери використовують сигнал від штатного Лямбда-зонда автомобіля, а так само сигнал положення дросельної заслінки і датчика обертів двигуна, для оптимізації паливно-повітряної суміші на перехідних режимах роботи двигуна.

третє покоління

На 80% схожа з ГБО 2-го покоління. Конструктивною особливістю даної установки є електронна дозування подачі палива.

плюси

мінуси

Опис

Проводиться індивідуальна подача газу в окремі циліндри дозуючим пристроєм (газовим інжектором), які мають однорівневе управління порцією газу, який управляється електронним блоком. Газ подається у впускний колектор за допомогою механічних форсунок, які відкриваються за рахунок надлишкового тиску в магістралі подачі газу.

четверте покоління

Це системи з розподіленим синхронізованим впорскування газу. Це новітні і найкращі з відомих сьогодні рішень в східній Європі: окреме управління подачею газу (форсунками газу) для кожного циліндра, які управляються більш сучасним електронним блоком.

плюси

Опис

Газова установка 4-го покоління відрізняється від попередніх тим, що є точною копією бензинового інжектора, а саме: кожен циліндр має свою форсунку, що подає розрахований необхідний для роботи даного циліндра уприскування газу. А робота форсунок контролюється ЕБУ. При цьому ЕБУ бере безпосередню участь в роботі двигуна на ГБО, працюючи з безліччю датчиків необхідних для коректної роботи двигуна на газу.

Даний вид газового уприскування повністю виключає ймовірність «ударів», вимагає менше уваги до свічок запалювання та повітряного фільтру. Витрата газу максимально наближений до витрати бензину, зберігаючи при цьому динаміку автомобіля.